Friday, April 1, 2011

Mid Year Promotion 2011

Assalamualaikum.... 
Alhamdulillah sehingga ke hari ni kita semua masih mampu menjalankan amanah Allah swt.
Sekejap je masa berlalu, kita dh masuk ke bulan April. Dari itu, hari ke hari kita sentiasa perbaiki dan berusaha melakukan yang terbaik dalam hidup. Allah swt melihat apa yang kita usahakan. Oleh itu, sentiasa beringat kepadaNYA dalam setiap langkah yang kita aturkan. Insya_ALLAH dirahmati.
.
.
.
.
Kehidupan saya penuh dgn warna warni. Dalama erti kata lain mewarnai orang2 disekeliling kita. 
Jadi, saya melakukan yang terbaik dalam bidang ini dan sentiasa berdoa agar pekerjaan saya ini dirahmati.
Meningkatkan kemahiran dan kreativiti dalam usaha melakukan terbaik dalam menjadi kan impian bakal pengantin itu indah dan diingati selalu. Insya_ALLAH.
.
.
.
Menjelang pertengahan Tahun 2011, saya akan membuat promosi dalam bidang saya ini.
Seperti yang tertera di gambar ini.


Untuk maklumat lanjut, hubungi la saya.... =)

No comments:

Post a Comment